0

Deoarece am trecut peste o perioadă mai dificilă care a lăsat urme asupra corpului nostru, este timpul de o schimbare. Dacă nu am reușit să ne motivăm suficient pentru o nouă schimbare, acum e timpul să începem să ne pregătimc orpul pentru sezonul estival. Femeile au tendința de a face eforturi mari în a schimba dieta și rutina atunci când vara bate la ușă.

Vara este un sezon distractiv pe care îl așteptăm cu drag pe tot parcursul anului. Începutul verii poate fi uneori stresant, însă cel mai bine este să ne pregătim în prealabil corpul pentru vară.

Urmăriți cu atenție cele 6 moduri pentru a vă pregăti mintea, corpul și sufletul pentru sezonul de vară

1. Mănâncă mai multe fructe și legume

Încearcați să introduceți în dieta zilnică mai multe fructe și legume pentru a ajuta corpul în procesul de detoxifiere. Astfel, se poate menține greutatea sub control și aducem un plus sănătății noastre. Fructele și legumele sunt pline de vitamine și minerale și sunt foarte versatile. Luați în considerare să vă preparați propriile sucuri, smoothie-uri, salate și să alegeți întotdeauna fructe și legume proaspete. Consumul zilnic de fructe și legume ajută la îmbunătățirea sănătății pielii, a sănătății părului, a sănătății psihice și fizice și la arderea excesului de calorii.

2.  Hidratare

Chiar dacă este vital să bei suficientă apă zilnic, indiferent de anotimp, în perioada de primăvară și vară este posibil să avem nevoie de mai multe lichide. Deshidratarea face ca pielea să arate nesănătoasă. Dezvoltați un obicei de a bea 6-8 pahare de apă în fiecare zi și evitați să beți în exces cafea, ceai negru, sodă și băuturi zaharoase.

Investește într-o cremă hidratantă pentru a menține pielea hidratată și pentru a o face să strălucească. Utilizați SPF 30-50 pentru a vă proteja pielea de soare și pentru a preveni îmbătrânirea prematură.

3.Mișcare, mișcare și iar mișcare

Creați o rutină de antrenament eficientă și urmați-o zilnic. Mișcarea este una dintre cele mai bune metode de a scăpa de câteva kilograme, de a reduce stresul, de a combate oboseala și anxietatea. Mersul pe jos, jogging, alergarea, înotul și yoga sunt toate exerciții grozave de încercat. 

Dacă nu sunteți adeptul mișcării în public, vă puteți crea un antrenament adecvat pentru tonifierea corpului chiar în confortul casei, economisind timpul și banii investiți la sala de fitness.

4. Dieta de vară

În zilele mai calde, nevoia noastră de a rămâne hidratați crește în mod natural. Există o mulțime de alimente cu un conținut ridicat de apă, care pot fi ușor incluse în dieta zilnică. De la pepene verde la castraveți, produsele de sezon proaspete și delicioase ne oferă nenumărate beneficii.

5. Scapă de celulită

Nu poți scăpa complet de celulită, dar poți să o reduci sau să o faci mai puțin vizibilă. Există, de asemenea, alimente care pot ajuta la prevenirea sau combaterea celulitei, cum ar fi ardeii chili și cayenne, ceaiul verde, somonul, uleiul de măsline, fructele negre, ciocolata neagră și oțetul de cidru de mere. Evitați consumul de alimente prăjite, gustări sărate și zaharoase și limitați-vă consumul de alcool.

Puteți opta cu mare încredere la tratementele de remodelare corporală care sunt de un real succes în lupta cu celulita.

  • HImFU – terapie unică, patentată pentru slăbirea localizată prin unde focalizate, care distrug garantat și în siguranță 7-8 milioane de adipocite – rezultatele sunt măsurabile in centimetri pierduti dupa fiecare sedinta
  • CrioRadiofrecventa – o alta terapie unică ce combină concomitent criolipoliza (-15 grade) cu radiofrecvență (+60 grade) monopolară sau multipolară (în funcție de gradul de celulită); efecte spectaculoase pe partea de liftare, compactare, anticelulitic și laxitate; poate fi folosit inclusiv pe pielea afectată de telangiectazii
  • Masaj transdermic DermoHealth – cu tehnologie LED Laser – ridică, modelează, reconturează

6. Trăiește în prezent

Trăiești cu adevărat doar atunci când mintea ta este acolo unde ești și tu! Când simți, când te bucuri, atingi, iubești, prețuiești, respiri, privești, când plângi, când speri, când esti dezamăgit.
Este mai greu decât pare iar pentru asta avem nevoie de antrenament. Ne facem tot felul de griji pentru ce a fost sau pentru ce urmează. Vom observa gălăgia din mintea noastră și grijile cotidiene care ne inundă cu pesimism fiecare clipă.

Surse- Rowe.ro

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *