Mămici și viitoare mămici
Gimnastica gravidei în timpul sarcinii

Indiferent de perioada prin care treci, dar mai ales în timpul sarcinii, gimnastica te ajută să construiești și să menții o condiție fizică de invidiat. Doar cu o condiție fizică bună vei putea fi o mămică energică, veselă, optimistă, care își poate controla fluctuațiile de greutate și noile trăiri alături de micuțul ei.

Medicii ginecologi spun despre gimnastica gravidei că este singurul mod de a pregăti o naștere ușoara și lină. Urmând un program de exerciții special creat pentru gravide, vei putea exersa poziții de travaliu, vei învăța cum să respiri în timpul contracțiilor, cum să te așezi, cum să te ridici și cum să ții spatele în timpul sarcinii.

Efectele benefice ale fitnessului pentru sarcină

Exercițiile de fitness destinate gravidelor, conțin metode și mișcări special realizate pentru a preveni și a combate majoritatea neplăcerilor din sarcină: durerile lombare, respirația dificilă, migrenele, grețurile și multe altele. Cel mai important în acest sens este autocontrolul.

Seturile de exerciții pentru sarcină realizate de profesioniștii noștri conțin și exerciții Kegel, menite să realizeze autocontrolul zonei pelviene.

Beneficii:

  • Controlul tensiunii arteriale;
  • Controlul creșterii în greutate a gravidei;
  • Prevenirea varicelor, crampelor musculare, retenției de lichide;
  • Preveninirea și tratarea constipației și a apariției  hemoroizilor;
  • Prevenirea și tratarea durerilor lombare și de spate;
  • Îmbunătățirea  stării de spirit și sporirea relaxării;
  • Reducerea  stresului gravidei;
  • Îmbunătățirea  circulației  sanguine;
  • Favorizarea unei  bune oxigenări  a fătului;
  • Creșterea rezistenței  la efort și a agilității gravidei;
  • Îmbunătățirea elasticității, mobilității și a tonusului muscular;
  • Stabilirea unei relații afective mama-copil precoce;
  • Favorizarea unei nașteri mai scurte, mai ușoare , la care mama va participa în mod  activ și conștient;
  • Ușurarea fazei de expulzie a bebelușului, scăzând în mod considerabil riscul de a nu putea « împinge corect »,  fenomen des întâlnit în cazul nașterilor cu anestezie epidurală;
  • Favorizarea  unei bune recuperări  după naștere;

Gimnastica gravidei se poate practica începând cu săptămâna 12 de sarcină și numai cu acordul scris din partea medicului obstetrician-ginecolog!

Vezi listă prețuri